• Sposoby płatności

SKLEP ZLIKWIDOWANY

Klient może wybrać formę płatności:

1) przelew tradycyjny - zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien wpłacić/przelać należność na rachunek bankowy Sklepu. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sklepu;

2) zapłata za pośrednictwem systemu płatności Sky-Pay (Blue Media) - zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata).

Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu Sky-Pay

Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta w systemie płatności Sky-Pay

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

3) zapłata przy osobistym odbiorze Towaru (gotówka lub płatność kartą) – Klient uiszcza należność bezpośrednio przy osobistym odbiorze Towaru w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy. Realizacja zamówienia następuje po przyjęciu Zamówienia.

4) zapłata przy odbiorze Towaru (za pobraniem) - Klient uiszcza należność bezpośrednio przy odbiorze Towaru u przewoźnika. Realizacja zamówienia następuje po przyjęciu Zamówienia.

5) Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro:

               a) W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

               b) W przypadku płatności kartą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

Dane do przelewu:

Radex Radosław Murzyn
Grabowo, ul. Popiełuszki 15

07-415 Olszewo-Borki

nr konta: 63 1940 1076 5501 7604 0000 0000

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Baner(3).png

 

  • Sklep zamknięty

SKLEP ZLIKWIDOWANY